Etamin İşi Country Bloomers Panom

jeremiah junction şablonu country bloomers
Yemek tariflerini bir süreliğine bir kenara bırakıp biraz da ilgilendiğim hobilerimden bahsedeyim istedim. Uzunca bir süredir dekoratif boyama kursuna gidiyorum ve çok keyif alıyorum. Dekoratif boyama dışında brezilya nakışı öğrenmeye çalışıyorum.

Çarpı işi merakım  uzun yıllar öncesine dayanıyor, ilk hobim diyebilirim. Etamin şablonlarıyla ilgili araştırma yaparken Jeremiah Junction isimli bir tasarımcının muhteşem çarpı işi şablonlarıyla karşılaştım. Benim zevkime bu denli hitap edebilecek başka bir tasarımcıyı henüz keşfedemedim:) Şimdilik bir numaram O.

Fotoğraftaki etamin işi pano yine bir Jeremiah Junction tasarımı (country bloomers), yaklaşık 3 ayda bitirdim şablonun orjinaline tam sadık kalamadım, bazı renkleri değiştirdim, bir kaç ayrıntıyı çıkardım.

Ben bu güzel etamin işini çerçeveletip duvara mı assam yoksaaa yassı koltuk yastığı üzerinde mi kullansam ya da eklemeler yapıp uzatıp mutfak perdesi ucunda değerlendirip şöyle country tarzı bir mutfak dekoru mu yapsam veya olduğu gibi sarıp sarmalayıp kızım için mi saklasam? Karar vermek güç olacak belli:)

Etiketler: ,