Ahşap Boyama Damacana Kabı

Damacana kabının ham halini Eminönü'nden almıştım. Mutfak perdemin rengi olan sarı akrilik boya ile boyadım, üzerine de dekupaj resimi yapıştırdım. Dekupaj resminin bazı bölümleri hamurla kabartılacak, kenarlarına yağlı boya eskitme uygulanacak ama yoğun sıcaklar nedeniyle bir türlü elim gitmiyor ve beklemede tutuyorum.
ahşap damacanaya dekupaj
dekoratif boyama
Bir çoğunuzun bildiği gibi 9 Temmuz'da  Ece Aymer ile buluşmuştuk. Kısıtlı zamanda bizlere aktarabileceği ne varsa hepsini aktarmıştı. Bunlardan birisi de yağlı boya eskitme tekniğiydi. Ece Aymer, yağlı boya eskitme tekniğinin nasıl yapıldığını uygulamalı olarak bizlere göstermiş, bizler de büyülenmiş gibi izlemiştik. Fazla zaman geçmeden tekniği uygulamak lazım, tam da bu damacana kabında:) İyi de ne zaman? İşte onu bilmiyorum:)

Dekupaj resmi, tasarımlarını çok beğendiğim Mary Engelbreit'e ait. Çözünürlüğü çok iyi olmamasına rağmen A3 boyutundaki kağıda bastırdım, renklerde dağılma bekliyordum ama korktuğum gibi olmadı. Rahatlıkla çıktı alıp kullanabilirsiniz.
decoupage print

Etiketler: ,