11 Eylül 2011

Abajur Yenileme

Bu abajur, 10-11 yıl kadar önce bir arkadaşımın hediyesi olarak evimize gelmişti. Orjinali siyah kumaş ile kaplanmıştı. Zamanla renkte solma olunca yenilemek gerekli oldu.

Eski kumaşı söktüm, kolayca ayrıldı zaten. Haki yeşili kurdelayı silikonla yapıştırarak abajuru kapladım. Üst ve alt kenarlarındaki silikon izlerini yok etmek için de yine haki rengi fisto kullandım. Fistonun içinde simler vardı, düz rengini de çok aramama rağmen bulamamıştım. Hep sade tasarımları sevdiğim için üşenmeden o simleri tek tek söktüm:) Herkes bir şeyler ekler bense hep sadeleştiririm.

silikonla kurdele yapıştırarak yenileme


kurdele ile abajur kaplama

19 yorum :

fikir projeleri dedi ki...
bende sadelikten yanayım çok yakışmış siyahlar elinize sağlık sevgiler:)
Nedret dedi ki...
Çok güzel bir lambaymış zaten, daha da güzelleşmiş. Eline sağlık Nalan'cığım. Sevgiler.
Noblesse dedi ki...
abajur gerçekten de hoşmuş, yeşilde yakışmış, ellerine sağlık Nalancığım
okuyan dedi ki...
simleri tek tek söktüğünüz için sabrınıza hayran kaldım:)
abajurun taban kısmı da çok orijinal...
harika olmuş... emeğinize sağlık... odanıza mutluluk saçsın:)
sevgiler...
maviii dedi ki...
abajur zaten şahaneymiş nalan ablacım çok güzel olmuş eline saglık
Cebimdeki renkler dedi ki...
Abajurun ayağı muhteşem ve üzerine yaptığınız kaplama da ayrıca çok yakışmış çok zarif. Elinize sağlık.
bahar006 dedi ki...
Çok şık olmuş, ellerine sağlık ablacım. evkli hatunsun zaten:) Bu arada az önce izledim Patik'i, Ama çok korkutmuşlar ya, nasıl sıçradı yerinden:)
Aslı dedi ki...
Abajurun ham halide çok nefismiş. Bu şekilde tam bir bütün olmuş, Ellerine saglık canım ve mutlulukla kullan bu hatırayı..
Nalan Ünal dedi ki...
Güzel yorumlarınız için teşekkürler arkadaşlar:)

baharcım, patiğim çok tırsaktır:)
Semi`nin Mutlu Elleri dedi ki...
Güzel bir yenileme örneği olmuş. Tebrikler!
Nalan Ünal dedi ki...
Çok teşekkür ederim Semi'nin Mutlu Elleri:)
deniza17 dedi ki...
Hem sade hem de şık görünüyor!
Nalan Ünal dedi ki...
Sağol Deniza17:)
özge bayrak dedi ki...
pek çok konuda paylaşımınız ve beceriniz var, tebrikler!
BAKTERİiiiiii dedi ki...
ayy harika bir abajur,yeni halide bi o kadar güzel:)
Gülsen dedi ki...
Lamba çok orjinalmiş senin elinde daha da güzelleşmiş tebrikler :)
Nalan Ünal dedi ki...
Eski yazılarımda geziniyorsun, yakaladım seni. ne o çat kapı mı yapacaksın?:))
Gülsen dedi ki...
:)))) okuyorum ayol şööle sıradan...
Nalan Ünal dedi ki...
2 lavanta kesesi, 1 ahşap tepsi kayıp bloğumda. Sen mi aldın söyle çabuk? E hadi onları aldın koskoca eminönü şark han'ı ne yaptın, o da yok ayrıca. Eski yazılarım için nöbetçi lazım bana. Heyttt!!!
linkwithin