19 Kasım 2011

Mutfak Temalı Dekupaj Resimleri

Dekupaj resimleri yayınlamaya epey bir süredir ara verdiğimi hatırlayarak bir kaç resim paylaşmak istedim. Bir çoğunuzun bildiği gibi 10 kişilik yazar kadrosundan oluşan, dekupaj resimleri paylaştığımız güzel bir bloğumuz vardı. Yayınladığımız bir kaç resmin telif hakları ile ilgili yaşadığımız sorun nedeniyle istemeye istemeye de olsa kapatmak zorunda kalmıştık bloğu.

O aşamadan sonra biraz daha tedbirli davranmaya gayret edip elimdeki resimleri seçerek yayınlamaya çalışıyorum. Gerçi tüm resimler internet ortamında bir çok yerde dolaşan ve araştırıp bulduğum resimler ama bu telif hakları konusunu hiç etkilemeyen bir unsur haliyle:)

Aşağıdaki resimler, ilk kez yayınladığım, dekoratif boyamada dekupaj resimi olarak kullanabileceğiniz yüksek çözünürlükteki resimler. A3 veya A4 boyutundaki dosya kağıdına iyi bir ozalitçide çıktı alarak kullanabilirsiniz. Yayından kaldırılması talebi gelene kadar yayındalar:)


dekupaj resimleri
dekupaj için desenler

dekupaj için desenler
dekupaj için desenler

dekupaj için desenler

dondurma grafiği

dekupaj için desenler

mutfak temalı çizimler

çaydanlık grafiği

dondurma grafiği

dekupaj için desenler

dekupaj resmi için desen

27 yorum :

okuyan dedi ki...
Çok güzeller, teşekkürler.
Mutlaka bir gün dekupajı öğreneceğim:)
Sevgilerimle.
Nalan Ünal dedi ki...
Okuyan'cım,dekupaj yapmayı öğrenmek senin için hiç de zor olmaz, eminim.:)
ruşen dedi ki...
bunlar harika...
okuyan dedi ki...
Teşekkür ederim. Umarım denediğim zaman becerebilirim:))
Banuca dedi ki...
Kaptım bunları da :)
bahar006 dedi ki...
Çok teşekkürler canım:)
Noblesse dedi ki...
teşekkürler Nalancım:)))
hilal dedi ki...
resimleri kayd ettim teşekkürler...
zeynep sanat evi denizli dedi ki...
Dekopaj bloğu kapandığı zaman çok üzülmüştüm.Sizin ve arkadaşlarınızın özverili çalışmaları övgüyü fazlasıyla hakediyor.Bu resimlerde harika...Çok teşekkürler.
Nalan Ünal dedi ki...
Okuyan, ruşen, banuca, bahari noblesse ve hilal,güle güle kullanın:) yorumlarınız için teşekkür ederim.

Sevgili zeynep sanat evi, eski blog arkadşlarım ve kendi adıma çok teşekkür ederim. Kısa süre de olsa faydalı olabildiysek ne mutlu bize.
minihobi dedi ki...
tşk. paylaşım için
ben de geçen gün ulaşamadım dek.res. sitesine merak etmiştim demek bundanmış,

fakat şunu merak ettim iyi bir ozalitçiden demişsiniz, evdeki prnt.dan aldığımız çıktılar işe yaramaz mı bu konuda ben de denemeyi düşünüyordum:) cevaplarsanız sevinirim tşk.
Nalan Ünal dedi ki...
Sevgili minihobi, evdeki printerdan alacağımız çıktı, bir ozalitçinin profesyonel makinasından alacağımız çıktıya oranla çok daha düşük kalitede oluyor. Renklerin canlı, görünümün net olması için ozalitçileri tercih etmenizi öneririm.
maviii dedi ki...
nalan ablacımmm bir kaçını kaydettim çok teşekkür ederim paylaştığın için hepside çok güzell
akiko hiramatsu dedi ki...
It is a wonderful design sense! A color is beautiful.
asortik dedi ki...
harikasın sevgili nalan, paylaşımların için teşekkürler:))
Nalan Ünal dedi ki...
Güle güle kullanın arkadaşlar, yorumlarınız için teşekkürler.
Maru dedi ki...
Gracias por las láminas. Están lindas.
saludos

htpp://lulurulitos.blogspot.com
Nalan Ünal dedi ki...
Thank you for visiting me and leaving a comment Maru:)
From Turkey with love.
mavi ruyam dedi ki...
çok sekerler :)
Tasarıbell dedi ki...
Çok güzel resimler.. Paylaşım için teşekkürler..Sevgiler..
zeymuran dedi ki...
hepsı bırbbırınden guzel cok begendım
Nalan Ünal dedi ki...
mavi ruyam, Tasarıbell ve zeymuran güzel yorumlarınız iin sağolun:)
Elisi Defteri dedi ki...
Çok tatlı resimler, teşekkürler Nalan hanım, sevgiler..
Nalan Ünal dedi ki...
Teşekkür ederim Elisi Defteri:)
güllerle dikiş dedi ki...
Ne güzel resimler
Payl için sağol.

Adsız dedi ki...
valla çözürlükleri gerçekten cok güze ellerine saglık hıc kimse bişey yapmazda sende yayınlamaya bizde nsaiplenmeye devam ederiz:D
Nalan Unal dedi ki...
keyifli boyamalar olsun:)
linkwithin