08 Kasım 2011

Seramik Boyama Vazolar

Resimdeki seramik vazoları kuzenimin evi için boyadım. Plaid'in metalik şampanya rengini kullandım, üzerlerindeki çiçekleri ise aylar önce Eminönü'ndeki Sabuncu handan almıştım. Hobi malzemeleri satan yerlerde sıklıkla gördüğümüz seramik çiçeklerden farklı bu çiçekler. Tutkal hamuru kullanılarak kalıplarla hazırlanmışlar ve ince oldukları için daha estetik bir görünümleri var. Çiçek ve yaprakları da aynı renk boya ile boyadım ve silikonla vazoya yapıştırdım. Vernikleme aşamasından sonra son hallerine kavuşan seramikler yeni evlerine ulaştılar bile:)

dekoratif boyama vazo

Bugün bayramın üçüncü günü, biraz gecikmeli de olsa herkese iyi bayramlar diliyorum:)

38 yorum :

Noblesse dedi ki...
son derece zarif bir görünümü var,çok beğendim, ellerine sağlık.
okuyan dedi ki...
Çiçekler çok zarif. Vazolar da çok güzel olmuş. Ellerine, emeğine sağlık.
İyi günlerde kullansınlar.
Hayırlı bayramlar.
Sevgiler.
Nalan Ünal dedi ki...
Sevgili Noblesse ve Okuyan, çok teşekkürler:)
MARİFETLİ PERİ dedi ki...
Harika olmuş Nalan'cım... Seramiği boyarken, altına birşey sürüyor musun? Tutkal gibi. Boyanın kapatmasını kolaylaştırmak için.
Nalan Ünal dedi ki...
Sağol Serap'cım:) Seramik boyarken altına hiç bir şey sürmüyorum, direk boyuyorum ben. 4 hatta 5 kat boyadığım için boya rahatlıkla kapatıyor.
maviii dedi ki...
kuzenin olmak istiyorum nalan abla:) çokk beğendim:) eline zevkine sağlık:)
Nalan Ünal dedi ki...
Canım benim, sağol mavim:)
Nedret dedi ki...
Fevkalâde, çok beğendim:)) Zarâfet timsâli olmuşlar. Eline sağlık.
Nalan Ünal dedi ki...
Çok teşekkür ederim Nedret'cim, pek sevindim yorumuna:)
Aslı dedi ki...
Çok zarif olmuş. Rengi, üzerindeki güller ve yapraklar..Ellerine saglık Nalan :)
Dodo dedi ki...
Vazoların içinde beyaz güller.Böyle hayal ettim.Çok şık olmuş.Ellerine sağlık.İyi bayramlar.
meralhobiart dedi ki...
Çok şık ve zarif bir takım olmuş ellerine sağlık arkadaşım.
Çirkin Hatun dedi ki...
cok zarif güzel vazolar <3
Nalan Ünal dedi ki...
Aslı, dodo, meralhobiart, çirkin Hatun, yorumlarınız için teşekkür ederim.:)
03bellinda dedi ki...
ellerine sağlık nalancım harika olmuşlar...
♡ ♥♕Butik Merve♕♥♡ dedi ki...
Harika olmuş ellerinize saglık:)
canan dedi ki...
çok çok güzel olmuş ellerinize sağlık
Nalan Ünal dedi ki...
Bellinda, butik Merve ve canan çok teşekkürler güzel yorumlarınız için:)
tülin dedi ki...
Çok zarifler.
zeynep sanat evi denizli dedi ki...
Çok güzel olmuş elinize sağlık...dediğiniz gibi güller çok zarif.
Gülsen dedi ki...
Tertemiz bir çalışma, her yere yakışır ellerine sağlık tebrikler Nalancığım...
ecerce dedi ki...
çok zarif, çok şık olmuşlar ellerinize sağlık:)
bahar006 dedi ki...
Seni ne kadar yansıtıyor yaptıkların, hem sade hem de şık. Canım benim ellerine sağlık:)
Nalan Ünal dedi ki...
Sevgili Tülin, zeynep sanat evi, Gülsen, ecerce, bahar, yorumlarınız için çok teşekkür ederim:)
essu dedi ki...
çok güzel ck şık canım :) ellerine saglık cok begendim belki bi gün bende yaparım insallah
Nalan Ünal dedi ki...
Sağol Essu'cum, yaparsın tabii zor değil:)
asortik dedi ki...
çok şık... eline sağlık. iyi günlerde kullansınlar:)
sevgiler
Nalan Ünal dedi ki...
Teşekkürler Asortik:)
NURDAN dedi ki...
Selam,
Minyatür objeleri beğendiğinize sevindim. Bende aynı hayali kuruyorum. Biraz siparişim var, onları toparladığım gibi yine rölyef çalışmaya devam diyorum. Sevgilerimi gönderdim. NURDAN
Nalan Ünal dedi ki...
Evet ya, bayıldım o minyatür objelere, bakmak bile keyif verdi bana.Benden de sevgiler olsun:)
sonsuz dekorasyon dedi ki...
bu postlara bayıldım eminönündeki yerleri merak ediyordum incik boncuk harika şeyler var çok beğendim vazoların çok güzel olmuş

http://sonsuzdekorasyon.blogspot.com/
Nalan Ünal dedi ki...
Çok teşekkür ederim:)
şevvalll dedi ki...
sonunda başardım ve yaptım.cadence nin şampanyası daha gold bir renk ama bu boyama işi beni saracak belli.çatlatma olaylarına gireceğim galiba.Nalan Hanım çokk teşekkür ediyorum rehberliğiniz için.Sizin boyadığınız Allah Muhammed den de aldım.siyah ve gümüş yapmayı düşünüyorum.ne dersiniz?
Nalan Ünal dedi ki...
Rica ederim Şevval. Çok da güzel olur.:)
X madame dedi ki...
çok güzel bir renk seçmişsiniz objelerinizde çok zarif zevkinize hayran kaldım. neye nasıl ulaşabileceğimizi de çok güzel anlatmışsınız teşekkürler...
Nalan Ünal dedi ki...
Çok teşekkür ederim sevgili X madame:)
Adsız dedi ki...
nalan hanım merhaba.çalışmalarınız için tebrik ediyorum.ellerinize sağlık.bu vazoların boyalarını fırça ile mi boyuyorsunuz?dikkat etmemiz gereken bir teknik var mı teşekkürler..
Nalan Ünal dedi ki...
Merhaba. Evet fırçayla boyuyorum uyguladığım özel bir teknik yok biraz zor olsa da mümkün olabilen her yeri boyamaya çalışıyorum.
linkwithin