Örgü Amigurumi Koalalar

Bu minik koalalar en son ördüğüm amigurumilerim.
amigurumi oyuncak
Kartopu Flora yün ve 1.75 mm. numaralı tığ kullandım. Boyları 10 cm. Elimde bu boya uygun hazır göz kiti olmadığı için mecburen iğneyle önce beyaz bir oval işledim, onun üzerine de kahverengi yün ile birer adet tohum işi yaparak gözleri elde etmeye çalıştım.

Elbiseler ayrıca örülerek üzerilerine giydirildi. Birazcık da elbiseleri süslendikten sonra Edi ile Büdü'm huzurlarınıza çıkmak üzere hazır hale geldiler.:)
amigurumi
amigurumi
Bana göre amigurumi örmenin en keyifli yanı tüm parçaları ördükten sonra dikerek birleştirme ve süsleme aşaması. Örülüşü sırasında sürekli ilmek sayarak ilerlemek, arttırma veya eksiltme ilmeğini her sırada işaretlemek bazen sıkıcı gelse de sonuca kısa zamanda ulaşıyor olmak bu sıkıcılığı telafi ediyor. 
seramik agac
Edi ile Büdü'ye arka fon olan bu seramik ağaçları ise Eminönü Sabuncu Han'dan almıştım. Beğenme ve karar verme aşamasında bir parça sıkıntılı olan ben bunları daha dükkandan içeri girerken rafta gözüme kestirdim, çok ama çok beğenerek aldım.

Etiketler: