01 Ocak 2012

Çiçek Temalı Dekupaj Resimleri

Ahşap boyamada kullanılabilecek yüksek çözünürlükteki bu dekupaj resimlerini dilerseniz A4 boyutundaki kağıda, dilerseniz daha büyük boyu olan A3 boyutundaki kağıda çıktı alabilirsiniz.
dekupaj resmi

dekupaj resimleri

dekupaj desenleri

çiçekli dekupaj resmi


sari renkli cicek

Daha iyi sonuç için klasik hatırlatmalarımızı yapalım:)
Resimlerin üzerine sağ tıklayıp bağlantıyı yeni sekmede açı  tıklayıp büyük boyutta görüntüledikten sonra bilgisayarınıza kaydedip bir flash bellek yardımıyla veya cd'ye kaydederek iyi bir ozalitciye götürüp orada çıktı alırsanız, resim görünüm kaliteniz çok daha yüksek olur ve objelerinizde daha net bir görünüm elde edersiniz.  Ev tipi yazıcılardan veya kırtasiyelerde bulunan klasik fotokopi makinelerinden alınan çıktı yeteri kadar net olmuyor ne yazık ki.

Keyifli boyamalar:)

14 yorum :

.:Hobibox:. dedi ki...
İçim açıldı bu kışın yağmurun ortasında, ne iyi ettin. Mutlu yıllar...
Noblesse dedi ki...
en çok sevdiğim çiçekler, manolya, ortanca, çok teşekkürler..
maviii dedi ki...
saol nalan ablacım hocadan neyin eksik senin ortancayı kaydettim teşekkürler çiçeğim:)
hilal dedi ki...
resimler için çookk teşekkürler=)hemen kopyaladım=) çokda güzeller özellikle ortancalar hani varsa birde lavanta resimleri ve küçük kup kekler olursa sevinirim..çok mu şey istedim ne?sevgiler..
nagehan kadıoğlu öge dedi ki...
nalan harikasın, çok güzel bu resimler. hemen alıyorum:))
yeni yılın kutlu olsun, mutlu ol, huzurlu ol, sağlıklı ol ve tabiki hep üretken ol:)))

sevgiler
Nalan Ünal dedi ki...
Güle güle kullanın arkadaşlar, sağolun yorumlarınız için.

sevgili nagehan sana da mutlu yıllar olsun inşallah.

sevgili hilal, istediklerini not aldım, arşivime bakıp varsa yayınlayacağım.
fiamma dedi ki...
HArika her biri ve ben akıllandım artık bir dekupaj dosyası açıp kaydediyorum herbir güzelliği:))
Nalan Ünal dedi ki...
:) Güle güle kullan fiammacım.
Nergiz GP dedi ki...
Ne kadar güzeller. İnsana mutluluk veriyorlar. Sevgiler.
Nalan Ünal dedi ki...
Teşekkürler Nergiz, sana da sevgiler.
Lunapark Queen dedi ki...
Benim annem ahşap seramik boyama öğretmeniydi o yüzden iyi bilirim dekupajı çatlatmayı transferi :)) En çok da gül desenli dekupajları severdim.. Ben de seni bloguma beklerim, güzel yorumlarını da beklerimmm :)

http://lunaparkqueen.blogspot.com
Nalan Ünal dedi ki...
Lunapark Queen, sevgili anneciğin ne de güzel şeyler yapmıştır. Bloğunu ziyaret edeceğim, sevgiler:)
PANDORA ARTé dedi ki...
ÇOK GÜZEL ÇİÇEKLER.
BENDE BİR YERDE KULLANACAĞIM.
SEVGİLER
Nalan Ünal dedi ki...
Güle güle kullan pandora:)benden de sevgiler
linkwithin