09 Şubat 2012

Melek Temalı Dekupaj Resimleri

Soğuk ve hafif kar yağışlı bir İstanbul gününden merhaba hepinize. Mefruşat kursundaki son çalışmamız olan çeyiz takımını bitirmeye uğraşıyorum şu sıralar. Sadece ona odaklanmış olsam çoktan biterdi herhalde ama aynı zamanda bir kaç amigurumi ve çarpı işi ile de meşgulüm. Önce birini tamamla sonra diğerini başla değil mi? Yok! Beceremiyorum işte bunu.:)

Ben tüm o yarım kalan işlerimi tamamlayıp fotoğraflandırma aşamasına getirene kadar bloğumu boş bırakmayayım istedim. Ahşap boyamada çok severek ve sıklıkla kullandığım melek temalı dekupaj resimlerini paylaşmak istedim sizlerle. Çözünürlükleri yüksek olan bu resimleri a3 boyutundaki dosya kağıdına rahatlıkla çıktı alabilirsiniz. Bilenler biliyor ama bilmeyenler için ufak bir hatırlatma daha yapayım. Resimleri, üzerlerini tıkladıktan sonra kaydederseniz orjinal büyüklüklerinde kaydetmiş olursunuz ve çıktı aldığınızda herhangi bir bozulma meydana gelmez.

Keyifli boyamalar:)

melek temali dekupaj resimleri







13 yorum :

chfashiontrend dedi ki...
çok şeker hepsi ,bayıldım ....
ANG dedi ki...
Bayılıyorum şu dekupaj desenlerine bütün evimin duvarlarına dekupaj yapmak istiyorum :) Çok güzeller, paylaşım için sagol, sevgiler...
elif dedi ki...
Bunlar en beğendiklerimden oldu, indirdim bile bilgisyarıma, teşekkürler.
ehlikeyf dedi ki...
Kolay gelsin Nalan Hanım. Eminim güzel şeyler göreceğiz bittiğinde. Melek resimleri ise çok sempatik. Teşekkürler...
Dodo dedi ki...
Bunlar hakikaten çok güzel.Çözünürlükleri de yüksek.Bir şeyler yapmalı bunlardan.Paylaştığın için sağol.Kocaman kucakladım ve öptüm.
hobivakti dedi ki...
Bu melekleri çok beğeniyorum, ama hiç bir yerde kullanma fırsatım olmadı. :)
mehtap kuzucu dedi ki...
resimler çok güzel,izninizle bende indiriyorum... teşekkürler,sevgiler
Cihan dedi ki...
superlerrrrrrr........
benimde bahceme gelebilirler:)
sevgiler
Nalan Ünal dedi ki...
Sağol Cihan, sevgiler:)
Shabby dedi ki...
hai vinto "the versatile blogger": è un premio che si riceve,ma poi si dona a quei blog che seguiamo e apprezziamo .
Serve a farsi conoscere!!
Nalan Ünal dedi ki...
Thank you Shabby:)
PEMBE BAKTERİLİ DEKORASYON:)) dedi ki...
PAYLAŞIM İÇİN TEKRAR TEKRAR TEŞEKKÜRLER,HEMEN FACEDENDE BEĞENDİM SAYFAYI FAKAT ORADA DAHA AZ DEKUPAJ RESİMLERİ:(
FANUS VE KAVANOZ BOYAMALARIM İÇİN YARDIMCI OLACAĞINA EMİNİM:)
Nalan Unal dedi ki...
Ben teşekkür ederim:)
linkwithin