Kaftan ve Dekupaj Resimleri

Ham ahşap veya seramik obje satan mağazalarda sıklıkla rastlıyoruz kaftanlara. Hep görürdüm ama boyamak kısmet olmamıştı. Yakın bir arkadaşım, uzun süre önce aldığı kaftanı yeşil renge boyamış sonra renginden hoşnut olmadığı için öylece bekletiyordu kenarda. Kaftanı, evine uygun olabilecek tarzda yeniden boyadık.
seramik boyama kaftan
Folk art keten rengi ile boyadıktan sonra orta bölümdeki deseni oluşturmak için, adı gibi uygulanışı da kolay olan Artebella'nın gümüş renkli kolay transferini kullandım. Su bazlı vernik uygulamasından sonra kaftanın kenar bölümleri için yine gümüş renkli ince sicim ve taş kullandım. Üzerine monte edilecek olan düğmelerin arkasındaki çıkıntıları pense yardımı ile koparıp kaftanın üzerine boncuk yapıştırıcısı ile yapıştırdıktan sonra kaftanımız son halini almış oldu.

Kaftan yeni evine gideceği için fotoğraf çekimi için fazla zamanımız yoktu. Fotoğraf çekiminde başarılı sonuç elde edebilmek için günün en erken veya akşam güneş batımından önceki saatleri seçmek gerekiyor olsa da zaman olmadığı için bu kuralı çiğnemek zorunda kaldım. Aceleyle çektiğim tek poz da bu maalesef.

Bahaneye bakar mısınız? Sanki tüm şartlar yerinde olsa mükemmel fotoğraflar çekecekmişim gibi suçu ışığa bağladım ve yükü üzerimden attım:) Ben kendimi kandırmaya devam ederken sizler de, sizin için seçtiğim dekupaj resimlerine bir göz atın isterseniz.
leylaklı dekupaj resmi
cicekli dekupaj resimi
cicekli dekupaj
cicekli dekupaj deseni

Etiketler: ,