02 Mayıs 2012

Ahşap El Aynası ve Seramik Takı Kutusu

Fotoğrafta görünen seramik kutunun biraz daha büyüğünü metalik şampanya rengine boyamış ve sizlerle burada paylaşmıştım. Bu kez, biraz daha küçük boyutlusunu bej renkli akrilik boya kullanarak boyadım. El aynası ise ahşap boyama. Süslemede  püskül, fisto ve hazır seramik gül kullandım.

"Yine mi aynı renk tonları?" dediğinizi duyar gibiyim. Nedir bu bej ve beyaz tutkum bilmiyorum ama elim hep aynı tonlara gidiyor. Gerçi bu kez renk kararını ben vermedim ama karar bana kalsaydı da aynı rengi tercih ederdim herhalde:)  El aynasını da takı kutusunu da arkadaşım Hande için yaptım. Hande dendiğinde Canan'ı anmadan geçmek olmaz. Canan da yakın arkadaşım ve üstelik hem rölyef hem de mefruşat kursunda aynı sınıftayız. Biz üç arkadaş, minimum haftada bir bazen iki kez toplanıp bazen boyama yapıyoruz, bazen dikiş dikiyoruz bazen nakış derken mutlaka bir şeylerle meşgul olup oldukça keyifli saatler geçiriyoruz. Bu aralar ise daha çok Hande için çalışıyoruz çünkü Hande bebek bekliyor. Bebek şekerleri, baby shower partisi hazırlıkları, bebek odasının hazırlığı, hastane odasında kullanacağımız süslemelerin hazırlığı derken sıra evindeki objeleri değiştirmeye geldi. İşte bu ayna ve kutu da o meşhur toplantı günlerimizden birinde yapıldı. 

ahsap el aynasi ve seramik kutu

30 yorum :

mavii dedi ki...
bitanecik resim mi var:(
ay genemi beyaz gene mi ekru:)))
iykide böyle içime huzur doldu çok güzel olmuşşş ablacım
Gülsen dedi ki...
çok temiz ve zevkli bir iş olmuş ellerine sağlık canım :)
tubi dedi ki...
bayıldım çok güzelll..
Mehtap Kaya dedi ki...
Çok zarif ellerinize sağlık.Sevgiler...
neslininatölyesi.blogspot.com dedi ki...
bu renkleri ben de severim, hep yapın bence muhteşem olmuş elinize sağlık.
Noblesse dedi ki...
çok zarif, harika bir çalışma olmuş, pempenin rengine bayıldım.
bahar ergül dedi ki...
ellerinize sağlık şahaneler.:) müsadenizle bende benzerini yapıp arşivime koymak isterim..:)
necla dedi ki...
çok şık olmuş ama...
cileklimektubum dedi ki...
Sade ve sık bir calışma olmus. Aynada tam bir gecmis zaman olur ki havası var.
Sevgiler.
ebru dedi ki...
Yaaaa ne kadar güzel arkadaşlar toplanıp hem birşeylerle uğraşıp, hem sohbet etmek.. Eline sağlık Nalan'cım, çok güzel olmuşlar.
ÖZLEM TURAN dedi ki...
Harika olmuşlar gerçekten.Çalışmalarınızı çok beğeniyorum...Yakıntakipçinizim...
nurtenbegendi.blogspot.com dedi ki...
çok güzel olmuş. Ellerine sağlık. Hemen bloğunu izlemeye alıyorum. Sevgiler.
ÖZLEMCE dedi ki...
çok şık ve zarif olmuş..ellerine ve emeğine sağlık..
ecerce dedi ki...
bu renkleri çok güzel kullanıyorsunuz bence aynı renkte hiç sakınca yok:) çok sevkli süslemişsiniz yine ellerinize sağlık,bayıldım:)
Nalan Ünal dedi ki...
Teşekkür ederim sevgili Bahar, tabii ki yapabilirsin müsadeye ne gerek var, hepimizi birbirimizin çalışmalarından esinleniyoruz.
Nalan Ünal dedi ki...
Sağol ebrucum, evet ya benzer uğraşlardan keyif alan arkadaşların olması harika bir duygu. keşke bir gün de seninle minyatür kursuna gitsek:)
bahar ergül dedi ki...
teşekkür ederim bende blog uma beklerim :)
ahestebeste dedi ki...
Nalancığım, günaydın.Önce ben hasta iken yaptığın ziyaretler ve yorumların için çok teşekkür ederim.
Ellerine sağlık, ayna da kutu da pek güzel olmuş, renkleri ne hoş görünüyor. Güle güle mutlulukla kullanılsın.
Sevgilerimle.
Elisi Defteri dedi ki...
her ikisi de çok şık olmuş, ellerinize sağlık.
orkidela dedi ki...
Bayıldım. Ne kadar güzel olmuş. Emeğinize sağlık.
kardeşler-nikahşekeri dedi ki...
İkiside çok güzel olmuş..Zevkinize ve elinize sağlık:)
MONICA LIVAS dedi ki...
Çok güzel olmuş, tebrik ederim.

Sevgilerimle,
Monica.
serap dedi ki...
Ne kadar şık olmuş süslemelerdeki dantel güzel bir düşünce ellerine sağlık Sevgiler
► Hobihane ◄ dedi ki...
çok güzel bunlaaaarr...
renk tonu süper özelliklee
bahar006 dedi ki...
Nefis olmuşlar Nalan Abla, rengi de yine çok hoş, vintage bir çalışma olmuş. Hande Abla'ya hayırlı doğumlar, Canan Abla'ya da selamlar:)
SARI MELEK dedi ki...
Çok zarif.... Bence de renkte hiç bir sorun yok. Süper gözüküyor. Seramik gülün formuna da bayıldım bayıldım...
Elift dedi ki...
Çok zarif olmuş, hem rengiyle, hem de dantelleriyle. Ellerine sağlık
Nuraycatasarimlar dedi ki...
Sadeliği severim,asil ve hoş olmuşlar ellerine sağlık Nalancım,çok zevklisin...
~♡ηυяѕαℓкιмι™ dedi ki...
Çok ince gerçekten çok güzeller. Ellerinize sağlık.
Silvia dedi ki...
Enhorabuena por su blog, Le sigo. Besitos

http://silvia-artesaniadelsur.blogspot.com

spbavg1@gmail.com
linkwithin