Aplike Mutfak Önlüğü

Aplikeli mutfak önlüğü yine mefruşat kursu çalışmam. Kursun bitimine yaklaştıkça kara kara düşünür oldum, ne de çok alışmışım. Yeni bilgiler edindiğim keyifli bir ortam ve aynı ilgi alanına sahip bir çok kişi ile arkadaş olmak benim için hoş bir deneyimdi. Önümüzdeki sene bir aksilik olmazsa tekrar aynı branşa devam etmeyi çok istiyorum.
penguenli aplike önlük örneği
Aplike deseni için aşağıdaki şablonu A4 boyutundaki kağıda çıktı alarak kullandım. Kot kumaşı parça halinde meşhur Göztepe Cuma pazarından 2 liraya almıştım ve yaklaşık 3 metreydi. Fırsat buldukça Cuma pazarına gitmekte fayda var, zaman zaman çok güzel kumaşlar bulunabiliyor. Aplike çalışmasında şablonda olduğu gibi orjinaline uygun olarak siyah ve sarı renklerini kullanmak istesem de, önlük için seçtiğim kot kumaşın üzerinde bu renkler uygun olmadı ve mecburen başka renkler kullanmak zorunda kaldım.

Önlüğün kol kısmının kenarlarını kıvırırken içine dar kurdele yerleştirdim. Bu sayede sarkık bir görüntüyü engellemiş oldum. Fikir ustam yine Canan'cığım. Ne çok emeği var bende:)
aplike için penguen deseni
Aplikeli mutfak önlüğünü yapmak isteyecekler için şablonu da hazır.

Etiketler: