07 Haziran 2012

Bebek Hastane Odası Süsleme

Hande'nin doğum hazırlıklarını ve bu süreçte yaşadığımız heyecanlı koşuşturmayı tamamladık. Dün sabah Emre bebek dünyaya geldi.

Son bir kaç aydır Hande Canan ve ben harıl harıl çalıştık. Hastane odası süslemesi için neler hazırladık nasıl yaptık anlatmadan önce dün çektiğim fotoğraflar içinde en anlamlı fotoğrafla devam etmek istiyorum.

doğum


Anne ve bebeğin kavuşmasının ilk saniyeleri.. Oda tıklım tıklım dolu, her iki tarafın da ilk torunu. Sevinç gözyaşlarıyla tüm gözler anne ve bebekte. Hande ise oldukça şaşkın adeta rüyada gibi. Bir hemşire gülümseyerek gelip kucağına minik bir bebek bırakıyor. Ürkekçe kavrıyor bebeğini, 9 aydır karnında taşıdığı, doğmasını beklediği bebeğiyle ilk kez göz göze geliyorlar ve o an o güzel mavi gözlerinde 2 damla yaş beliriyor. Gözlerini bebeğinden bir iki saniye ayırıp eşine bakıyor. Artık bir anne ve baba onlar.

Emre bebek annesine, babasına ve tüm sevenlerine mutluluk getirdi. Allah'ım hayırlı bir ömür, mutluluk ve sağlık nasip etsin. 

Bebek odası süslemeleri için neler hazırladık neler, hadi hep birlikte inceleyelim.

hastane odası için kapı süsü


Hande'yi doğum için ameliyathaneye uğurladıktan sonra Canan ve ben işe koyulduk. Önce kapı süslemesinden başladık. Kapı süsünü Eminönü Havuzlu Han'da bir mağazadan yine hep birlikte almıştık. Üzerinde bir kaç değişiklik yaptık. Fiyonkları yeniden yaptık, orta kısmı için aldığımız et bebeği silikonla yapıştırdık, alt kısımdan sarkan gereksiz süsler vardı onları da çıkarıp yerine kurdele ile süsler yaptık. Bu işlemleri daha önce yapmıştık, geriye sadece beyaz tülü kapıya germek ve üzerine kapı süsünü monte etmek kaldı.

hastane bebek odası süsleme

Hazırladığımız tüm objeleri odanın en uygun kısmına yerleştirdik. Mavi beyaz balonlar şişirildi, yerlere serpiştirildi.

galvaniz saksı süsleme

Şeker hamuru kaplı bebek kurabiyelerini anneanne yaptı. Poşetlere geçirip fiyonklarla süsledik. Kurabiyeleri ve şekerleri koymak için İkea'dan aldığımız galvaniz saksıları kullandık. Hoşgeldin Emre yazılı grafiği photoshopta çizdim. Normal kağıda değil de parlak kartona çıktı aldık ve kestik. Minik boy pasta kağıdının üzerine yapıştırdık, böylelikle grafiğin kenarlarından gözüken hoş bir dantel ayrıntısı elde ettik. Galvanizlerin orta bölümüne kurdele geçirip onun üzerine de etiketi yapıştırdık. Daha küçük boydaki etiketleri de çocuklara dağıtılacak olan şekerlerin üzerine yapıştırdık.

babyshower

Şeker kavanozları hazırladık. Onları da galvaniz saksılar gibi süsleyip üst kısımlarına minik fiyonklar yapıştırdık.

anı defteri süsleme

Bu da hazırladığımız bebek anı defteri. 

meyve sepeti süsleme

Hastane odasında ikram edilmek üzere hazırlanan meyve sepeti.

Hayırlısıyla Emre bebek dünyaya gelmiş oldu. Darısı tüm bebek bekleyenlerin başına:)

Bebek hazırlıkları ile ilgili diğer tüm çalışmalarıma buradan ulaşıp, sipariş ve detaylı bilgi için nalanaygununal@gmail.com adresimden iletişime geçebilirsiniz.


36 yorum :

Başak dedi ki...
Her şey çok güzel düşünülmüş. hazırlanılmış Emre bebek sağlıklı, sevenleriyle mutlu yaşasın :)
Canan Alabarda dedi ki...
canım okadar güzel yazmışsınki çok duygulandım yüreğine ağzına sağlık sizleri çok seviyorum iyiki varsınız hoşgeldin emre bebek bize neşe getirdin hepinizi öpüyorum sevgiler:))
Gülsen dedi ki...
Oooo ne güzel bir anne ve ne güzel bir bebek, sağlıkla büyütsünler. Dostlarla olunca her şey kolay gelecek anneye, şahanesiniz hepiniz. Hastane odası artık hastane odası olmaktan çıkmış neşeli tatlı bir yere dönüşmüş ellerinizde. Tebrik ediyorum.

Nalan seni özlemişim iyice ben... :)
Ecehan dedi ki...
Ellerinize sağlık, Emre bebeğe nice sağlıklı yıllar...
Banuca dedi ki...
Hoşgelmiş bebiiiş :) Allah yolunu, bahtını açık eylesin...
Ellerinize sağlık, ne güzel, ne cici hazırlıklar yapmışsınız :)
bahar tasarım dedi ki...
Allah sağlık sıhat huzur ve mutluluk versin bu güzel bebeğe ve ailesine.. İlk fotoğrafta çok duygulandım. Allah isteyen herkese nasip etsin inşallah..
Mehtap Kaya dedi ki...
Ellerinize sağlık her şey okadar güzel gözüküyorki.Dostluğunuz daim olsun Emre bebeğe sağlıklı uzun ömürler dilerim.Sevgiler..
MARİFETLİ PERİ dedi ki...
Bebek çok güzel, hayatı da hep güzelliklerle geçsin inşallah. Anne çok güzel, süslemeler çok güzel. Herşey harika olmuş ellerinize sağlık. En güzeli de böyle güzel dostların birbirini bulması...
Yalnız Nalan'cım, çook zayıflamışsın. Tebrik ederim canım seni. Bravo. Darısı başıma diyeyim, ühüü ühü...
Kırmızı Evin Cadısı dedi ki...
Herşey birbirinden güzel olmuş ellerinize sağlık.İlk fotoğrafa da ayrıca bayıldım.Uzunnn ve sağlıklı bir ömrü olsun Emre bebeğin..
Nuraycatasarimlar dedi ki...
Ne güzel yazmışsın,bebeğiniz analı babalı büyüsün ,Allah bağışlasın.Bebek odası çok hoş olmuş,kurabiyeler,çikolatalar,kapı süsü hepsi de harika ellerinize emeklerinize sağlık,Emre bebek çok şanslı:))
Ayrıca yorum bırakmadığın için küsmedik az önce bana yorum yapmışsın çok naziksin teşekkür ederim canım :)
bahar006 dedi ki...
Hayırlı olsun Nalan Abla, gözünüz aydın, Allah uzun ömür versin, hastaneyi eve çevirmişsiniz resmen, ellerinize sağlık, herşey çok güzel olmuş:)
bensu dedi ki...
çok güzel olmuş kurabiyeleri ambalajları hazırdan hiç bir farkı yok elinize emeğinize sağlık;)
Nilufer dedi ki...
Emre bebek hoş gelmiş. Umarım sağlıklı, mutlu ve huzurlu bir yaşamı olur ailesi ve sevdikleri ile beraber. Süslemeleri çok güzel olmuş ellerine sağlık, Handeye de tebrikler...
mavii dedi ki...
benimm güzel ablammmmm manken ablammmm yerim seniii
yazı çok profostonelce yazılmışş tebrik ediyorum süsler kurabiyeler saksılar hatta fiyonklar bile çok güzel çıktısını aldığın kagıda bayıldımmm bende isterim:)
ayrıca blog degişmişş sade ve güzel:)
Güneş dedi ki...
Ne güzel bir duygu..insanın en sevdiğine, sevdikleriyle beraber kavuşması...Allah tüm isteyenlere versin İnşaallah.
Ne güzel bir oda hazırlamışsınız.Herşey düşünülmüş...
Begonvil dedi ki...
Nalan Hanım tüm hazırlıklara bayıldım. Kapı süsü favorim bu arada. elinize sağlık. sevgiler...
elif dedi ki...
bebeğiniz çok tatlı maşallah uzun ömürlü hayırlı bir evlat olur inşallah sizinde ellerinize sağlık süper olmuş her şey ...
Nalan Ünal dedi ki...
Başak, ziyaret ve güzel dileklerin için çok teşekkür ederim.

Canan'cım, iyi ki tanımışım dediğim güzel kalpli dostum benim,ben de seni çok seviyorum:)

Gülsen'cim, sağol canım benim. Görüşelim artık ya:)

Ecehan, güzel dileğin için teşekkür ederim.

Banu ablacım, aminn inşallah:)

Bahar tasarım, ben çekerken pek farketmemişim ama daha sonra gördüğümde ben de ağladım. Allah her isteyene nasip eder inşallah.

Mehtap hanım, çok teşekkürler güzel dileklerinz için.

Serap'çım, çok teşekkür ederim. Evet 7 kilo verdim ama sebebi diyet falan değil. 6 ay önce ani bir kazada ansızın yengemi kaybettik. Hala kabullenebilmiş değilim, bloğumda bile yazamadım. Yani o kiloların gitme sebebi üzüntüden. Boşverr sağlıklı ol, mutlu ol kilo milo önemli değil, Allah'ım dert vermesin kimseye.

Kırmızı evin cadısı, profil ismine bayıldım bu arada:) Çok teşekkürler güzel dileklerin için.

Nuray'cım, çok teşekkürler canım. Ben tüm izlediğim blogları tek tek gezip, o üretilen güzellikleri görmeye ve yorum bırakmaya öyle alışmışım ki uzun süre ara verince gerçekten kendimi eksik hissettim.

Bahar'cım, sağol canım benim. Senin doğumunda daha güzellerini yaparız inşallah.

Bensu, çok teşekkür ederim.

Nilüfer, güzel dileklerini ileticem Hande'ye, teşekkür ederim:)

Mavimm, evet bloğumu sadeleştirdim, hatta öyle sadeleştirmişim ki kuşa döndü:) hemen göndereyim sana etiketi, müşterilerin için kullanırsın.

Güneş, gerçekten hayat sevdiklerinle beraber olunca güzel. Güzel dostlara sahip olmak insana mutluluk veriyor.

Begonvil, beğenmene sevindim, çok teşekkür ederim.

Elif, ziyaret ve yorumun için çok teşekkür ederim.
ozlems.corner dedi ki...
Her şey çok güzel,çok zevkli,böyle hazırlıklar çok keyifli oluyo...Allah analı babalı büyütsün,şanslı bir bebek olsun...
marifetli hanımlar klübü dedi ki...
ikinizede maşallah. allah sağlıklı uzun ömürler versin. yaptıklarınızın hepsi çok güzel olmuş yakışır küçük paşaya.
Elisi Defteri dedi ki...
Yazıyı okurken çok duygulandım, gözlerim doldu, Allah analı babalı büyütsün Emre bebeği inşallah. Yapılan süslemeler de çok çok güzel olmuş, emeklerinize sağlık.
esen ceyhun dedi ki...
Güle güle büyüsün,analı babalı ,sevgi dolu...)) Ne güzel şeyler hazırlamışsınız.Sevgiler
fiamma dedi ki...
Bayıldım bayıldım herbir hazırlığına Emre bebeğin, çokkk şanslı hatta çifte şanslı bir bebek, bir ömür boyu böyle devam etsin inşallah. Allah analı babalı sağlıklı büyüsün inşallah.
AsOrTiK dedi ki...
hoşgeldin emre bebek, başarılı, sağlıklı, neşeil bir hayatın olur umarım... şansın, bahtın açık olsun.
herşey çok güzel, çok özenli. emeği geçen herkesin, hepinizin eline sağlık:)
sevgiler
Nalan Ünal dedi ki...
Özlem'cim, çok haklısın, inanılmaz bir keyifle çalıştık. Çok teşekkür ederim.

marifetli hanımlar kulübü, teşekkür ederim.

elisi defteri,çok teşekkür ederim, beğenmene çok sevindim:)

esen ceyhun, ziyaret ve iyi dileklerin için çok teşekkürler.

fiamma'cım, sağol canım benim:)

asortik'cim, çok teşekkür ederim:)
Aslı dedi ki...
Hayırlı olsun Nalan, çok sevindim canım ya :) her doğan bebek mutlu ediyor beni inan.

Annenin gözlerindeki o ışıltı ne kadar güzel.

Hazırladığınız her şeye tek tek baktım, özellikle çıktısını aldıkların çok ilgimi çekti, banada lazım böyle bişey. Aklımda olsun.

Ellerinize sağlık hepsi çok güzel. Emre bebeğide Allah analı babalı büyütsün inşallah..
Nalan Ünal dedi ki...
Sağol Aslı'cım, ne zaman istersen maillerim etiketi.
Yasemin dedi ki...
bayıldım bir harika olmuş ellerinize sağlık yaşı uzun olsun emre bebeğin de hayırlısıyla benim de 3. bebeğim ağustos sonu dünyaya gelecek ama hastane için herhangi bir süsleme yapmayacağım gurbette olmanın sonucu olarak hastaneye gelenimiz olmuyır pek ama ev için hazırlıklara henüz başlamadım inş. bu ayın sonunda seminerlerimiz bitince başlayacağım yeni fikirler vermiş oldnuz bana
MARİFETLİ PERİ dedi ki...
Başınız sağolsun Nalan'cım. Allah sabırlar versin...
Nalan Ünal dedi ki...
Yasemin, Allah'ım hayırlı doğum nasip etsin sana, güzel haberlerini bekliyoruz.

Serap'çım sağol canım.
ugurlumeleklerim dedi ki...
hersey cok hos yapılanları buyuk bı sevgı ve ıctenlıkle yapınca cok daha hos olmus hersey.emre bebek allahım tum sevenlerıyle beraber nıce mutlu huzurlu uzuun senelre.22 ekımde benım de oglusum olack :) sevgıyle kalın ve hep mutlu olun ınş.
Nalan Ünal dedi ki...
Çok teşekkürler uğurlumelerklerim, Allah hayırlı doğum nasip etsin, güzel haberlerini bekliyorum:)
eratasarim2012@gmail.com dedi ki...
Bebekler için yapamayacağımız yok. Analı babalı, hayırlı ömürlü olsun. Sizin de elinize sağlık oda çok güzel olmuş sade ve zarif.
Nalan Ünal dedi ki...
Teşekkür ederim eratasarim:)
Adsız dedi ki...
ben ağacın üstündekini merak ettim nedir onlar
Nalan Ünal dedi ki...
ağacın üzerinde asılı olanlar,cam bir fanus içerisinde minik meleklerden oluşan bebek hediyelikleriydi, yakın çekim fotoğraf net olmadığı için yayınlayamamıştım.
linkwithin