Etamin İşi Bebek Yastığı

Bloğumu güncellemeyeli tam 10 gün olmuş. Bu uzun sürenin suçlusu fotoğraftaki etamin işi yastık. Hemen suçu üzerimden atıp savunmamı yapayım(!)
çocuk odası için yastık modeli
Bu 10 gün zarfında etamin işini bitirmeye uğraşmadım çünkü çok uzun zaman önce işlediğim bir etamin bu. Renk geçişlerinin fazlalığı beni öylesine oyalamıştı ki bitirene kadar akla karayı seçmiştim. Nasıl olduysa şablonunu da silmişim bilgisayarımdan. İşlemeyi şablonla birlikte yayınlayayım, belki işlemek isteyenler çıkar düşüncesiyle 10 gündür o site senin bu site benim bu işlemenin şablonunu arıyorum. Ne yazık ki bulamadım.

Dmc 14 ct. etamin üzerine yine dmc muline ipliklerle işledim. Ne olarak kullanacağıma karar veremediğim için öylece bekliyordu. Arkadaşım doğum yapınca ona hediye ettim, annesi de güzel bir bebek yastığı olarak değerlendirmiş.

Yarın ramazan ayının ilk günü. Hepimize hayırlı ramazanlar diliyorum.

Etiketler: , ,