Etamin İşi Mama Önlüğü

Yine etamin işi. Bir ay kadar önce doğum yapan arkadaşımnın minik bebeği için işledim.

Etamin bölümlü mama önlüğü Anchor firmasının üretimi. Paketin içinde bir kaç alternatif işleme seçeneği olsa da kendi şablonumu kendim seçerim deyip aşağıdaki şablonu kullandım. Ölçülerde mecburen değişiklik yapmam gerekti, renkler, görünüm derken şablon epey bir değişikliğe uğramış olsa da ben bunu hep yapıyorum:)
çarpı işi mama önlüğü
bebek için çarpı işi
Yazın gelişi ve yoğun sıcak günlerin başlamasıyla birlikte bir çoğumuz daha az üretir ve daha az paylaşır oluyoruz. Gerçi bu yeni bir gelişme değil, her yaz yaşanan bir durum. Sıcak hava hepimizi bunaltıyor. Hadi bir şeyler ürettik diyelim, onun fotoğrafını çekmek, yazısını yazıp yayına hazırlamak bile zor gelebiliyor. İnsanoğlu ne garip.. Koca kış soğuk dedik, yağmur bitmedi dedik durduk şimdi de sıcak diyoruz.:) Offf off!

Etiketler: ,