02 Eylül 2012

Dekupaj Desenleri

Ahşap boyama objelerde dekupaj resmi olarak kullanabileceğiniz yüksek çözünürlüklü bir kaç desene ne dersiniz?

Çok beğendiğim bu desenleri scrapbooking ile ilgili arama yaparken keşfettiğim güzel mi güzel bir blogda buldum. Kitler halinde ücretsiz olarak download edilebilen daha bir çok resim mevcut. Bu tip resimlerin uzantıları genelde psd olduğundan jpeg formatına çevirip sizlerle de paylaşmak istedim. Eylül ayı geldi ve yeni sezon başlamak üzere, yeni sezonda keyifli boyamalar hepimize.:)

kalpli dekupaj resimleri

printable

dekupaj resimleri
Daha önce yayınladığım tüm dekupaj resimlerine buradan ulaşabilirsiniz.

10 yorum :

Nuraycatasarimlar dedi ki...
Paylaşım için teşekkür ederim Nalancım sevgiler canım öpüldün:)
Mehtap Kaya dedi ki...
Paylaşım için teşekkürler.Sevgiler..
Gülsen dedi ki...
Yine çok güzel bir paylaşım teşekkürler Nalan
Elisi Defteri dedi ki...
Çok tatlı desenler, teşekkürler Nalan hanım:)
esen ceyhun dedi ki...
Ne güzel deküpaj örnekleri bunlar.Teşekkürler Nalan Hanım ben ev resmi olan deküpaj örnekleri arıyorum.Bana adres yani link vermeniz mümkünmü acaba?
Noblesse dedi ki...
teşekkürler, sevgiler..
bazenböyleyim dedi ki...
bunlar harika! ben ilk kez yapacağım dekupaj ve ahşap boyama işini. bu resimlerin çıktılarını nasıl bir kağıda almak gerekiyor? inceliği kalınlığı bakımından hani...
bir de ahşapları boyamak için hangi boyayı tercih ediyorsunuz siz? normal bir tutkal olur mu yoksa dekupaj tutkalı mı olmalı illa ki??
yardımcı olursanız çok teşekkür ederim.
Nalan Ünal dedi ki...
Sevgili Nuray, Mehtap Hanım, Gülsen, Elisi defteri, Esen Hanım, noblesse ve bazenböyleyim, çok teşekkürler ziyaretiniz için.

Esen hanım arşivime bakayım eğer istediğiniz tarzda bir dekupaj resmi varsa haberdar ederim sizi.

sevgili bazenböyleyim, dekupaj resimlerini bir flash bellek veya cd^'ye kaydedip iyi bir ozalitçiye gidin. Ozalit makinesi ne kadar iyi olursa renkler o denli canlı ve güzel çıkar, klasik kırtasiye tipi makinalardan çıktı almayın. Kağıt normal dosya kağıdı olabileceği gibi parlak kağıda da bastırıp kullanabilirsiniz. Hangi boy kağıda bastıracağınız konusu ise tamamen resmin çözünürlüğü ile ilgilidir. Küçük resimler büyük kağıda bastırılırsa bozulma meydana gelir. Benim yayınladığım tüm dekupaj resimlerinin çözünürlükleri yüksek olduğu için a3 boyutundaki kağıda rahatlıkla çıktı alabilirsiniz.

Ahşap boyamada akrilik boyalar kullanılır. dekupaj resimlerini yapıştırmak içinse dekupaj tutkalı kullanıyoruz.
figen abla dedi ki...
teşekkürlerrr nalancım
Nalan Ünal dedi ki...
Ziyaretin için ben teşekkür ederim Figen abla:)
linkwithin