Kına Gecesi Hediyesi İçin Oje Fikri

Geleneksel kültürümüzde yer alan kına geceleri, geleneksel yapının yoğun olarak yaşatıldığı yörelerde benzer şekillerde kutlanıyor olsa da şehir yaşamındaki kına geceleri, şekil ve mekan değişiklikleri ile modernize edilir oldu. Gelin adayının baba evindeki son gününü temsil edip, hüzün ve mutluluğu bir arada barındıran bu özel gün, gelinin bayan arkadaşları ve çevresi ile baba evinde verilen bir eğlence ile kutlanırken artık özel davet mekanları tercih ediliyor.

Sadece kına organizasyonu yapan bir çok firma mevcut ve oldukça talep görüyorlar. Kına gecesine katılan davetlilere sunulan kuru yemişin yerini ise, günün anısına istinaden hazırlanmış minik hediyelik objeler almakta. Kına gecesi ismini kullanmayıp, bu kutlamayı "bekarlığa veda partisi" adı altında yapmayı tercih edenler de var. Bu değişim nereye kadar gider bilinmez ama özünden tamamen kopmamasını umut ediyorum.

Gelelim kına gecesi objesi olarak tasarladığım oje gelinimize.
etiketli oje
120 adet hazırladım. Genellikle düğün-nikah hediyelikleri için 300, kına gecesi hediyelikleri için 100 adet civarında istek geliyor. Etiketlerin grafik tasarımını yaptım ve baskı aldım. Kristal tülü dikerek duvak haline getirdim, gelinimizin yüzünü temsil eden bölüme kırmızı minik bir gül yerleştirdim ve gül yüzlü bir oje gelinimiz olmuş oldu:)
nikah şekeri-nikah hediyeliği-etiketli kırmızı oje
Bu gül yüzlü kına gecesi ojeleri mesleği kuaförlük olan güler yüzlü Asuman'a gitti. Mesleğiyle de uyumlu bir tasarım olmuş oldu. Gül gibi geçinirler inşallah:)

Etiketler: , , ,