06 Ekim 2012

Söz, Nişan veya Kına İçin Sepet Süsleme

Süslenmiş sepetler, evlilik töreni öncesinde yapılan söz, nişan ve kına organizasyonlarında sıklıkla kullanılan objelerden biri. Gelin veya damadın birbirlerine aldıkları hediyelerin sunumunda kullanıldıkları gibi, nişan, kına veya nikah töreninde konuklara dağıtılacak olan hediyelik objelerin sunumunda da kullanılmaktalar.

kumaş kaplama söz sepeti

Geleneksel adetleri uygulayarak evlenmeyi tercih eden çiftler için yapılacak olan hazırlıklar yöreden yöreye göre değişiklik gösterse de bol detay ve bol koşuşturma asla değişmeyen unsurlardan. Sadece nikah ve ardından balayı fikri size cazip gelmiyorsa düşünmeniz gereken detaylardan biri olan sunum için bir sepet fikrine göz atalım mı?

nişan, kına, söz, düğün için sepet süsleme

Söz, nişan veya kına için hazırlanacak olan sepetler, evlenecek olan çiftin zevkini de yansıtacağı için kişiye özel tasarımlar tercih ediliyor. Elyaf ve kırık beyaz renkte kumaş ile kaplayıp,  güpür, otriş, saten kurdele ve taşlarla süslediğim bu sepeti, kına töreni için şık ve sade bir tasarım isteyen Alara Hanım için hazırlamıştım. Yeni çifte bir ömür boyu sürecek mutluluklar diliyorum.


16 yorum :

Selda akçay dedi ki...
çok şık olmuş ellerinize sağlık
eda dedi ki...
guzel bir sepet olmus ,ustelik uzerindeki tuyler ayri bir hava katmis :)
mormenekselerr dedi ki...
çok hoş bir sepet elleriniz dert görmesin
Gülsüm Güven Tuncer dedi ki...
Yaptığın her şeye bayılıyorum. Bu sepet tam benim tarzımmış. Sade ve çok asil olmuş. Ellerine sağlık Nalancığım.
meralhobiart dedi ki...
Çok şık bir sepet olmuş ellerine sağlık Nalancığım.
D`P dedi ki...
Çok zarif olmuş, ellerinize sağlık, kullanacak olan şanslı diyorum :) Takipteyim, Bana da beklerim :) Sevgiler...
bahar006 dedi ki...
O tüyler çok güzel olmuş özellikle, ama kendine yapsan kesin koymazdın biliyorum:) Ellerine sağlık canım benim:)
Nalan Ünal dedi ki...
Selda, Eda, mormenekseler, Gülsüm, meralhobiart, D`P, ve Bahar, güzel yorumlarınız için her birinize ayrı ayrı teşekkür ederim.

Bahar'cım, yorumunla gülümsettin beni, nasıl da iyi biliyorsun zevkimi, aynen öyle:)
Elizabeth dedi ki...
muito lindo seu blog, váh conhecer o meu http://www.meusonhocorderosa.blogspot.com.br/,ja sou sua fã e seguidora.beijos
Elizabeth
NOWACRAFT dedi ki...
Merhaba,
Bu sepet çok şık olmuş, ellerinize sağlık.
Sizin rölyef tablolarınıza bayılıyorum ve hayranlıkla takip ediyorum.
Emeğinize, gönlünüze sağlık.
Sevgilerimle.
Nuraycatasarimlar dedi ki...
Zevkine hayranım Nalancım.Emeklerine sağlık,çok beğendim canım...
Nalan Ünal dedi ki...
Thank you Elizabeth:)

Sevgili nowacraft, rölyef merakım bir adım daha ilerleyemedi, yaptıklarımla öylece kaldı ne yazık ki ve ben sizlerden böylesine güzel yorumlar aldıkça pek mahçup oluyorum. Çok teşekkür ederim.:)

Sağol Nuray'cımm:)
nilay dedi ki...
AAAA çok şık olmuş vallahi
Ellerine sağlık
İyi hafta sonları
Nalan Ünal dedi ki...
Teşekkürler sevgili Nilay
sema dedi ki...
nalan hanım size ulaşabileceğim bir mail adresi varmı
Nalan Ünal dedi ki...
Mail adresim: nalanaygununal@gmail.com
linkwithin