Bebek Şekeri İçin Paketleme Fikri

Doğum ve evlilik gibi özel günler için hediye tasarımları yapmaktan da araştırmaktan da çok keyif alıyorum.  Dijital çizimlerle zenginleştirilmiş hediye tasarımları bir parça daha ilgimi çekiyor ve işte bu tarza bir örnek.
ilginç bebek şekeri/hediyesi
Martha Stewart'ın sitesinde gördüğüm bu paketleme şekli, bebek şekeri için şık bir alternatif olabilir. Fikri çok beğendim ve malzemeleri temin edip denemeden önce sizlerle de paylaşmak istedim. 


Hadi hep birlikte detaylara göz atalım; paketin içinde kullanılan kağıt, ambalajcılarda bulabileceğimiz ince paket kağıdı. Emre bebeğe hazırladığımız bebek hediyesinin paketlemesinde beyazını kullanmıştık. Eminönü ziyaretlerimden birinde bir kutucuda bu kağıtların ithal olanlarını görmüştüm. İthal ambalaj kağıtlarının hem renk skalası daha geniş hem de daha kaliteli bir görünümleri var. Ambalajı bağlamak için ince kurdele kullanılmış, orta kısmına minik bir fiyonk da uygulanabilir.

İşin en önemli kısmı bebek şekeri paketinin üzerinde kullanılacak olan çizim. Martha ablamız bu detayı da es geçmemiş, çizimlerin pdf uzantılı hallerini sitesinde yayınlamış. Daha pratik olsun diye bir kaçını jpeg formatına çevirdim. Çıktı alma işlemi, ev tipi yazıcılardan değil de profesyonel makinelerden kalın parlak kağıt üzerine yaptırılırsa daha iyi sonuç alınır.

Çizimlerin ön bölümünde bebeğin ismi ve doğum tarihi detayının yer alması tasarımı kişiye özel kılıp daha hoş bir görüntü verir. Ne dersiniz? Deneyelim mi?
bebek hediyesi için etiket
desen
çizim