18 Şubat 2013

Baby Shower Partisi Hazırlıkları

Baby shower partileri ülkemizde son yıllarda yaygınlaşmaya başladı. Kısa bir tanımla, bebeğin doğumundan yaklaşık bir ay önce organize edilen, anne adayının ailesi ve yakın arkadaşları ile geçireceği eğlenceli bir kutlama diyebiliriz.

Ece bebeğin annesi Derya Hanım'ın baby shower partisi için lavanta keseleri ve etiketler hazırladım. Yakında aileye katılacak olan Ece bebeğe, ailesiyle birlikte geçireceği nice mutlu ve sağlıklı yıllar diliyorum.

babyshower için pembe lavanta kesesi



isim etiketli lavanta keseleri

babyshower için cupcake etiketleri

babyshower için isimli duvar bannerı

Sipariş veya bilgi için mail adresimden iletişime geçebilirsiniz; nalanaygununal@gmail.com


11 yorum :

Harikalar Atölyesi dedi ki...
çok güzel olmuşlar
Nalan Ünal dedi ki...
Teşekkür ederim Harikalar Atölyesi:)
O bir Anne dedi ki...
merhaba sızı de hobı etkınlıgımıze beklerız
tesekkurler
http://mugeninlistesi.blogspot.com/2013/02/marifetli-hanimlar-buraya-etkinlik.html
Çilekli Mektubum dedi ki...
Nalan Hanim harika olmuslar,boyle cicili bicili seylerle ugrasmak ve bakmak dahi cok mutlu ediyor beni..Ellerinize saglik.
Sevgilerimle..
ebru dedi ki...
Nalan'cım, dün bloglara bakarken seni düşündüm ne zamandır haberleşemedik diye :) Ben iyiyim, biraz keyifsiz bir dönem sadece, herşeyden koptum biraz o sebeple. Sen iyi misin? Yaptığın güzel şeyleri takip ediyorum, seni unuttum sanma :) Sevgiler, Ebru
Adsız dedi ki...
neden baby shower burası amerikamı ingilteremi buna bir türk isim bulunamıyormu türkçenin yabancılaşmasına çok üzgünüm :(
Nalan Ünal dedi ki...
O bir anne, ne güzel bir etkinlik tertiplemişsiniz, ilk fırsatta ben de aranızda olmaya çalışacağım, sevgiler.

Çilekli mektubum, bir nevi terapi gibi değil mi? Ben de müthiş bir keyifle çalışıyorum. Çok teşekkür ederim ziyaret ve yorumun için, sevgiler.

Ebru'cum, ortadan kaybolunca meraklanıyorum sen iyi ol hep:) Prensesime sevgiler.

Sevgili Adsız, siteminizde haksız sayılmazsınız ama ne yazık ki bu şekilde yerleşti bile hatta daha da vahim durumlar var. Mesela gendry party mesela sip and see gibi yine bebek doğum kutlaması hazırlıkları kapsamında dilimize olduğu gibi giren terimler var. Bakın sizin bile bir adınız yok (!):) Sevgiler.
figen abla dedi ki...
oyy keşke böyle bir parti yapacak yaşta olsaydım...
torunlarım olacağı zaman inşallahh... :)))
çok sevgiler sana kuzucum....
Nalan Ünal dedi ki...
Kızım 18 yaşında ve elimde ne zaman bu tip çalışmalar görse "neden bana da yapmadın?" diyor. e yoktu ki o zamanlar böyle hazırlıklar diyorum ve ekliyorum senin çocuğuna yaparım inşallah diyorum. Figen ablacım torunlarımıza yaparız artık:)Sevgiler
kardeşler-nikahşekeri dedi ki...
Çok güzel olmuşlar.Ellerine sağlık:)
Nalan Ünal dedi ki...
Çok teşekkürler:)
linkwithin