06 Şubat 2013

Çınar Bebeğin Doğum Hazırlıkları:)

Çınar bebeğin doğum hazırlıkları için aldığım siparişleri büyük bir keyifle çalışıp tamamladım, sıra diğer keyifli aşama olan sizlerin beğenisine sunma aşamasında.

bebek doğumu için etiket ve lavanta keseleri

İsim işlemeli altın yatığı, lavanta keseleri ve peçete-cupcake etiketleri hazırladım. 

bebek şekeri için lavanta keseleri

Bebek hazırlıkları için yaptığım çalışmalarda renk, tema ve tasarım seçimini anne adayı ile birlikte planlıyoruz. Bu kez ise anne adayımız sadece renkleri belirleyip gerisini benim zevkime bıraktı. Zevk ve estetik anlayışı kişiden kişiye öylesine büyük farklılıklar gösterebiliyor ki bunu blog maceram boyunca süren yıllar içerisinde çok daha iyi anlamış birisi olarak biraz paniğe kapılmadım desem yalan olur:) Sürekli mailleştik ve zevk anlayışımız konusunda aynı paydada olduğumuzu fark edince çok daha rahat çalıştım.

bebek peçetesi için etiket

Malzeme seçimlerinden sonra ilk iş olarak etiketleri çizdim ve bunların farklı boyutlarını lavanta keseleri, peçetelik ve cupcake çubuklarında kullandım.

hastane odası için cupcake etiketi

Lavanta keselerinde kullandığım kurdeleden minik fiyonklar yapıp cupcake çubuklarına ekledim. Kullanacağım fiyonk boyutu küçükse mutlaka çatalla yapıyorum. Bu yöntem sayesinde muntazam görünümlü fiyonklar elde etmek mümkün.

erkek bebek için kese


Lavanta keselerini dikip içlerini elyaf ve lavanta ile doldurdum. 

Çınar bebeğin annesi dünya tatlısı insan Selma Hanım'a hayırlı bir doğum diliyorum. Heyecanla beklenen Çınar bebeğin sağlıkla doğmasını ve tüm ailesiyle birlikte mutlu bir hayat geçirmesini temenni ediyorum.

22 yorum :

bahar006 dedi ki...
Çoooook beğendim Nalan Abla, ellerine sağlık, nefis bir çalışma olmuş yine. Bebek de anne de sağlıkla kurtulur inşallah:)
Tuğçe dedi ki...
Çokkkkk güzel bir konsept olmuş. Her biri ayrı güzellikte. Ellerinize, emeğinize sağlık. Sevgiler,
Esce dedi ki...
Çok cici olmuşlar ellerinize sağlık keşke yapım asamalarida olsa.
hilal dedi ki...
Çok güzel olmuş:)) zarif bir çalışma ellerinize emeğinize sağlık..
MİRAY TAŞKIRAN dedi ki...
Ne kadar şık olmuş! Bayıldım! Ellerinize sağlık!! Harika! ;) SEVGİLER!
AsOrTiK dedi ki...
herşey hazır şu an tek eksik çınar bebek:) dilerim hayırlısıyla dünyaya gözlerini açar.
çalışmalarını çok beğendim sevgili nalan. çok güzel ve özenli.
eline, emeğine ve zevkine sağlık:)
Nalan Ünal dedi ki...
Sağol Bahar'cımm:)

Teşekkür ederim sevgili Tuğçe:)

Sevgili Esce beğenmene çok sevindim, öğrenmek istediğin detaylar varsa yardımcı olabilirim, sevgiler.

teşekkürler Hilal:)

Teşekkürler Miray, benden de sevgiler Akçakoca'ya ve sana:)

Evet Asortik'cim, hayırlısıyla doğar ve ailesine mutluluk getirir inşallah. Sevgiler.

ZEYNEP KOZAN dedi ki...
çok güzel olmuş ellerinize sağlık
zaten yaptığınız şu şeker yastığa bayılıyorum
hatta bir yere notumu bile aldım ilerde Rabbim nasip ederse siteniz aklımda olsunda yaptırayım diye:D
Cihan dedi ki...
super temiz calismissin nalancim
cok hos duruyorlar...
sevgiler
KARMA BUTİK dedi ki...
Çok hoş olmuşlar ellerinize sağlık
Mehtap Teyze dedi ki...
Nalan'cım,Torunum dünyaya gelmeden önce seninle tanışmak ne iyi olurmuş...Çok beğendim...Tasarım ve uygulama her açıdan çok iyi olmuş.Ellerine sağlık...Çınar bebeğe harika bir hoşgeldin olacak...Sevgiler.Mehtap teyze
Mutluluklar Sokağı dedi ki...
ELLERİNİZE SAĞLIK:) ÇOK GÜZEL OLMUŞ...SAĞLIKLA GELSİN BEBEK DÜNYAYA
tenzile arslan dedi ki...
Çok güzel olmuşlar Nalan Hanım elinize emeğinize sağlık.
Şebnem Ç. dedi ki...
Merhaba,

Blogunuzu tesadüf eseri buldum. Ve inan ki çok mutlu oldum çalışmalarınızı incelerken. Öyle incelikle yapılmış ki hepsi...

Kardeşimin 4-4,5 ay sonra dogacak çocugu için el emegi bir şey hazırlamak istiyorum. Her ne kadar bu tarz işlerde becerim oldugunu düşünmesem de sizin blogunuzla heveslendim ve deneyecegim :)
Nalan Ünal dedi ki...
Zeynep Hanım, inşallah şeker gibi bir bebeğiniz olur ve şeker gibi bir yastık yaparım ben ona:)Çok teşekkür ederim ziyaret ve yorumunuz için.

Cihan Ablacım, beğenmene çok sevindim, teşekkür ederimm:)

Karma butik, teşekkür ederim:)

Mehtap Teyze'cim, çok teşekkür ederim, torununa sevgiler:)

Mutluluklar sokağı, teşekkür ederim:)

Tenzile Hanım, teşekkür ederim:)

Şebnem Hanım, yaptıklarımı beğenmenize çok sevindim. Yeğeniniz için yapacağınız hazırlıklarda sormak istediğiniz bir detay olursa seve seve yardımcı olurum, kolay gelsin:)
Füsun Karlı dedi ki...
nalan hanım çok özenli çok zarif emeğinize sağlık olsun.bana sadece etiket yapabilirmisiniz?fimo takı çalışmalarım var yurtdışına gönderiyorum üzerinde benim markam iletişim bilgilerimin olduğu küçük etiketler yapabilirmisiniz?size ulaşabileceğim bir telefon numarası yada mail alabilirmiyim
Nalan Ünal dedi ki...
Teşekkür ederim Füsun Hanım. nalanaygununal@gmail.com mail adresim.
figen abla dedi ki...
o marifetli elleri öperim bennn :)
Nalan Ünal dedi ki...
Ben öperim figen ablam:)
ÇİĞDEM GÜL dedi ki...
Çok cici olmuşlar ellerinize sağlık.. bende bloguma beklerim..
SERPİL ÇAKICI dedi ki...
Elinize sağlık Nalan Hanım.Hem çok zevkli hemde itinalı olmuş.Anne ve bebeğe hayırlı doğumlar, sizede siparişlerinizin devamını dilerim. ...Makasın Dansı...
Nalan Ünal dedi ki...
Çiğdem Hanım, Serpil Hanım çok teşekkürler:)
linkwithin