20 Mart 2013

Emre'nin Diş Buğdayı Partisi

Blog ziyaretçilerim Emre'yi  "hastane odası süsleme" başlıklı yazımdan hatırlayacaklardır. Doğumuyla birlikte ailesi ve sevenlerine getirdiği mutluluk her geçen gün artarak devam etmekte. Minik adam ilk dişini çıkarır da bu güzel bir kutlamaya dönüşmez mi? Hazırlıklar başlayalı epey olmuştu ve nihayet dün Emre'nin diş buğdayı partisini yaptık.

Öylesine çok fotoğraf çekmişim ki hepsini yayınlayabilmem mümkün olmadı, diğer tüm fotoğrafları bloğumun facebook sayfasındaki "Emre'nin Diş Buğdayı Partisi" albümünde görebilirsiniz.

diş buğdayı partisi standı/şeker büfesi

Parti tema renkleri için turkuaz, sarı ve yeşili seçtik ve tüm hazırlıkları bu renklere göre yaptık. Çalışmaya etiket tasarım ve çizimlerini yaparak başladım. Şeker büfesinin örtüsünü diktim, ön bölümdeki süsleme için kristal tül kullandım. Arka bölüm için büyük bir afiş hazırladım. Şeker büfesinin üzerine, şeker kavanozları, kurdele ağacı, gofret, şeker hamuru kaplamalı kurabiye, ekler, makaron, şeker hamuru kaplamalı pasta, cupcake, lolipop şeker, reçel kavanozu, diş buğdayı, limonata, renkli beze ve çubukları yerleştirip bir çoğunu etiketlerle süsledim. 

diş buğdayı partisi hazırlıkları

Şeker büfesinin üzerinde yer alan şeker hamuru kaplamalı diş buğdayı pastası, fıstıklı makaron, kurabiye, cupcake ve diş buğdayı Emre'nin hünerli mi hünerli anneannesi tarafından hazırlandı. Sadece güzel görünümleri ile değil ayrı ayrı muhteşem lezzetleriyle kusursuzdular. 

Konuklara ikram edilecek olan yiyeceklerden tuzlu olanlar ise yemek masası üzerinde servise sunuldu ve ne yazık ki fotoğraflamayı unuttuğum tek hazırlık onlar oldu. Tamam, itiraf ediyorum, lezzetlerine kapılıp kendimi kaybettim, kendime geldiğimde ise masa boştu:)

ribbon tree- diş buğdayı masa süslemesi

Diş buğdayı partisinin şeker büfesinde dekor amaçlı kullanılmak üzere, parti temamızın renklerinde kurdele ağacı hazırladım.

diş buğdayı partisi hediyeliği

Diş buğdayı partisine katılan konuklara hediye edilmek üzere lavanta keseleri diktim. 

lavanta kesesi ağacı

  Lavanta keselerinin sunumu için metal ağaç kullandım.

hediyelik reçeller

Konuklara hediye edilmek için hazırlanıp etiket ve kurdelelerle süslenen incir reçelleri. 

parti için etiketli lolipop süsleme

Etiket ve kurdelelerle süslenen lolipop şekerler

bebek duvar süsü

Kalın kartondan yaptığım isimli duvar süsü

parti standı- şeker büfesi

Vee  hepsinden önemlisi, yakışıklı mı yakışıklı, şeker mi şeker, akıllı mı akıllı Emre bebek anneannesi ve annesiyle birlikte şaşkın şaşkın kalabalığı izlemekte. "Neler oluyor burada?" bakışı olsa gerek. Büyüyünce sorar öğreniriz:)

Emre'ye annesi, babası, babaannesi, anneannesi, dedeleri, amcası, dayısı ve tüm sevenleriyle birlikte geçireceği nice nice mutlu yıllar.

Sarı ve gri temalı diş buğdayı partisi görselleri için aşağıdaki blog linkimi ziyaret edebilirsiniz.

http://tenceremiz.blogspot.com.tr/2014/03/omerin-dis-bugdayi-partisi.html



33 yorum :

Gökçe dedi ki...
Dijital baskılarıyla, süslemeleriyle, konseptiyle on numara bi iş olmuş, benim de hep yapmak istediğim bi çalışma olmuş, gayet avrupai duruyo, çok beğendim tebrikler emeği geçenlere.

Çok sevgiler. Öpüldünüz şekerim =)
ZEYNEP KOZAN dedi ki...
herşey harika görünüyor
emeğinize sağlık
sevgiler
Güneş dedi ki...
Tüm detaylar harika.Renkler de çok hoş olmuş.Emeğinize sağlık...
Gülşen Sayın dedi ki...
Organizasyonunuz çok güzel olmuş. Yurtdışında yapılanlardan hiçbir eksiği yok..Kullandığınız renklerin de maviden farklı olması benim için parti adına ayrı bir bonus noktası. Umarım başka partilerde organize edersiniz..Bizde keyifle izleriz:))
Proje Çantası dedi ki...
Muhteşem. Kusursuz bir kutlama masası. Çok şık, uyumlu ve neşeli. Daha ne desem bilemedim. Bugüne kadar en beğendiğim konsept.
ÖZLEM TURAN dedi ki...
Harikasınız. Herşey mükemmel görünüyor. Bukadar çok ayrıntıyı nasıl düşündünüz? Bence sizden iyi bir düğün organizatörü olur:) Ellerinize sağlık. Sevgiler.
Dolunay ÜNSALAN dedi ki...
Her şey çok zevkli.Ellerine sağlık.
Nalancığım sen bu işi çoook başarılı ve şık yapıyorsun.Emre bebeğe de sağlıklı,başarılı ve mutlu bir hayat diliyorum.Sevgiler
Nalan Ünal dedi ki...
Gökçe'cim, bir grafik tasarımcıdan dijital baskılarım için on numara yorumu almak beni havalara uçurdu bilesin, çook teşekkür ederim:)

Zeynep Hanım, beğenmenize sevindim, teşekkür ederim:)

Sevgili Güneş, çok teşekkürler.

Gülşen Hanım, erkek bebek için mavi kız bebek için pembe klasiğini ben de pek tercih etmiyorum ama gelen isteklerin yarıdan çoğu bu yönde oluyor ve mecburen çalışıyorum. Emre'nin annesi Hande sağolsun ona renkleri ilk götürdüğümde hiç tereddüt etmeden kabul etti ve ben de büyük bir keyifle çalıştım. Güzel yorumunuz için çok teşekkür ederim.

Sevgili poje çantası, daha ne desem bilemedim yazmışsınız daha ne olsun? bugüne kadar en beğendiğiniz konseptin bana ait olması gurur verdi bana, pek sevindim:) Çok teşekkür ederimm.

Özlem Hanım, inşallahhh diyorum şöyle h harflerini abarta abarta:)Çok teşekkürler.

Kendi de yaptığı tüm çalışmaları da zarif Dolunay'cım, çok teşekkür ederim, mutlu ettin beni.


Ceyda Ulusoy dedi ki...
bu basarili calisma icin sizi tebrik ederim. mayis ayinda baby shower partim var ayni sizin hazirladiginiz gibi bir seker bufesi hazirlatmak istiyorum siparis aliyor musunuz? eger siparis aliyorsaniz cok cok sevinecegim size ulasabilecegim bir telefon numarasi yazabilirmisiniz? veya mail adresinizi yazin oradan yazisalim.
Nalan Ünal dedi ki...
Teşekkür ederim Ceyda Hanım, sipariş için mail adresimden iletişime geçebilirsiniz. nalanaygununal@gmail.com
bahar006 dedi ki...
Her detay beni Nalan yaptı diye bağırıyor resmen:) Renklerin uyumu nefis Nalan Ablacım, çok yoruldun ama değmiş cidden. O Emre kod adlı şekeri de yerim ben, hiç hatırlamıcak ama vayy be neler yapılmış benim için diyecek kesin, Allah uzun ömürler versin. Ellerine kollarına sağlık:)
Gülsen dedi ki...
Nalancığım; nasıl gurur duyduğumu anlatamam. Her şey kusursuz görünüyor. Ne bir eksik ne bir fazla. Ellerinin değdiği her şey mükemmelleşiyor. Tebrik ederim yürekten.
Nilgün Komar dedi ki...
herşey çok güzell
paşaya mutlu huzurlu bir ömür dilerim..
AsOrTiK dedi ki...
herşey çok güzel, çok özenli.
emre bebek kocaman olmuş:)
sağlıklı uzun ömrü olsun.
ellirine sağlık nalan'cım.
Nalan Ünal dedi ki...
Bu güzel yorumları okumak yorgunluk morgunluk bırakmadı bende Bahar'cım, sağol canım benim. Emre kod adlı şekeri senin için ısırırım ben:)

Gülsen'im, güzel yüreğine sağlık, çok teşekkür ederim.

Nilgün'cüm, çok teşekkür ederim.

Asortik'cim, evet ya ne çabuk geçiyor zaman, biz şimdiden doğumgünü partisi hazırlıklarına başladık bile:) Ziyaret ve yorumun için çok teşekkür ederim.
Ayşegül dedi ki...
Çok güzel olmuş,ellerinize emeğinize sağlık...
coletté dedi ki...
Muhteşem bir hazırlık olmuş,başta sizin olmak üzere emeği geçen herkesin ellerine sağlık!
Emre'ye de uzun ve sağlıklı bir ömür dilerim:)
Elisi Defteri dedi ki...
Nalan hanımcığım, ellerinize, kollarınıza, fikirlerinize sağlık:)) Muhteşem bir parti olmuş bu, konsept harika görünüyor. Minik bir çocuğumuz olsa da sizinle birlikte diş buğdayı partisi organize etsek diye düşünmeden edemedim şimdi:))) Bizimkilerin ufaklığında hiç yoktu böyle parti marti olayları malesef:(
Kocaman sevgilerimle.
Nalan Ünal dedi ki...
Ayşegül Hanım, çok teşekkür ederim.

Sevgili coletté, beğenmene çok sevindim teşekkür ederim.

Füsun Hanım'cım, bizim çocukların zamanında yoktu ne yazık ki, torunlarımız olunca onlara yapmak nasip olur inşallah. Beğenmene çok sevindim çok teşekkürler, benden de kocaman sevgiler.
Bahar YORGUN dedi ki...
Mükemmel ötesi birşey olmuş emek verenlerin hepsinin ellerine sağlık
butikrabia dedi ki...
Harika olmus demek size haksizlik olacak.Ellerinize saglik.Ayrintilar harika...
burçin şahin dedi ki...
merhaba tesadüfen buldum sayfanızı ve bakındım da gayet güzel şeyler var ellerinize sağlık ....benimde bir blogum var eğer göz atmak ve sitem hakkında yorumlarınızı benimle paylaşırsanız çok çok çok mutlu olucam şimdiden teşekkürler...
www.hamarathatunum.com
mysweetdiary dedi ki...
Harikasınız valla..Çok profesyonel ve kusursuz bir iş çıkartmışsınız..tebrik ederim.Basarılar,sevgiler..
SERPİL ÇAKICI dedi ki...
Bu güzel çalışmanızdan dolayı sizi tebrik ediyorum,elinize sağlık her şey çok şık
Nalan Ünal dedi ki...
Bahar Hanım, butikrabia, Burçin Hanım, myswweetdiary ve Serpil Hanım, ziyaret ve değerli yorumlarınız için çok teşekkür ederim:)
Anna dedi ki...
Lovely color for a beautiful party !
Thanks for the visit !
Have a nice evening.
Anna
amigurumi aşkına dedi ki...
Her ayrıntısını zevkle, hayranlıkla inceledim.. Eline emeğine sağlık Nalancım.. Mükkemmel bi iş çıkarmışsın, nice güzel işlerle devam etmen dileğiyle..
Sevgiler..
Nalan Ünal dedi ki...
Thanks for stopping here Anna:)

çok teşekkürler amigurumi aşkına:)
ratatoule roul dedi ki...
rüya gibi,bir başka blogta görüp geldim oğluma bende bir doğum günü yapmak istiyorum...ama bu malzemeleri temin etmek bulunduğum yer nedeniyle çok zor olacak....ellerinize sağlık bayıldım,bittim...
Nalan Unal dedi ki...
Sevgili ratatoule roul, çok teşekkür ederim. sevgiler:)
ratatoule roul dedi ki...
merhabalar yine ben!!! belki kızacaksınız ama ben size malzemeler konusunda bir kaç soru sorucam,oğluma doğum günü hazırlıklarına başladım,ancak önceki yorumumda da belirttiğim gibi temanız harika....bana yardımcı olamınızı umut ederek bu yorumu bırakıyorum,süsleme yaptığınız kartonları internetten falanmı aldınız,bunları temin edebileceğim,bir yer varmı,varsa benimle paylaşırsanız çok mutlu olrum...
Nalan Unal dedi ki...
Sanırım etiketlerden bahsediyorsunuz değil mi? Bunları kendim hazırlıyorum. Tasarım ve çizimlerini Photoshop programında yaptıktan sonra ozalitçiden çıktı alarak kullanıyorum. Varsa başka merak ettiğiniz bir detay çekinmeden sorun lütfen:)
Ayşegül dedi ki...
Ellerinize sağlık,çok güzel olmuş :)
linkwithin