07 Mart 2013

Kına Gecesi Hediyeliği

Kına gecesi hediyeliği olarak süslediğim kırmızı renkli ojelerin yerini bu kez pembe renkli ojeler aldı. Gelin adayı Esra Hanım, tam bir pembe renk tutkunu. Kına gecesi kıyafetinden mekan süslemesine kadar bir çok yerde aynı rengi kullanacağı için ojelerin de aynı renkte olmasını talep etti ve ben de büyük bir zevkle çalıştım.

Evliliğe giden bu koşuşturmalı süreçte her şeyin gönüllerince olmasını diliyorum.

bekarlığa veda partisi/ kına gecesi


Sipariş ve bilgi için e-mail adresimden iletişime geçebilirsiniz. nalanaygununal@gmail.com


18 yorum :

Tokideki Ses dedi ki...
çok güzel olmuş ellerinize sağlık
Nuraycatasarimlar dedi ki...
Çok güzeller,emeklerine sağlık canım:)Esra hanıma mutluluklar:)
Esen Can dedi ki...
Çok güzel olmuşlar, ellerinize sağlık, pembenin tonuna da bayıldım :)
Sevgiler, mutluluklar gelin hanıma ;)
Esra Dizmen dedi ki...
Çok tatlı olmuşlar.Esra Hanıma mutluluklar.Ellerine sağlık Nalan:)
Nalan Ünal dedi ki...
Sevgili Tokideki Ses, Nuray, Esen Can ve Esra Dizmen, çok teşekkür ederim değerli yorumlarınız için.
Neslihan Metin dedi ki...
PEMBE DE ÇOK GÜZEL OLMUŞ , GELİN HANIMA GÜZELLİKLER GETİRSİN İNŞALLAH
Nalan Ünal dedi ki...
İnşallah Neslihan, teşekkür ederim ziyaret ve yorumun için:)
Melike Ünver dedi ki...
Ne güzel fikir, çok beğendim, ellerinize sağlık. Ben de sizi bloğuma beklerim.
http://melikeunverartcraft.blogspot.com/
makyaj kelebeği dedi ki...
Çok güzel olmuşlar.Elinize sağlık.İzniniz olursa bir makyaj blogu olarak isminizle görselinizi paylaşmak isterim.
Nalan Ünal dedi ki...
Teşekkür ederim Melike Hanım, bloğunuzu ziyaret edeceğim, sevgiler.

Sevgili makyaj kelebeği, beğenmenize sevindim, tabii ki paylaşabilirsiniz. Sevgiler.
Bir Yumak Mutluluk dedi ki...
Harika olmuşlar ellerinize sağlık bayıldım :)
Nalan Ünal dedi ki...
Çok teşekkür ederim:)
eser yiğitarslan dedi ki...
bu ojelerinizi firsatbufirsat.com sitesinde satışta gördüm ordada da satış yapıyormusunuz? acil cevap verebilirseniz çok sevinirim
Nalan Unal dedi ki...
Hayır Eeser Hanım, tam bir emek hırsızlığı olayı, fotoğraflarımı iznim olmadan kopyalayıp kendine aitmiş gibi yayınlayıp satış yapmaya kalkışıyorlar ve ben bu durumu sık sık yaşıyorum ne yazık ki. Uyarıdan da anlamayan böylesi dolandırıcılarla uğraşmaktan öylesine sıkılmış olmama rağmen inatla savaş veriyorum.

Ortada dolandırılıp kandırılan insanlar var, benim fotoğrafımdaki ojeyi görüp beğenip sipariş veriyor ve eve gelen ürün bambaşka bir şey çıkıyor ya da hiç gelmiyor.

İnternetten alışveriş yaparken çok ama çok dikkatli olmak gerekiyor. gittigidiyor.com sitesinde mağaza açan bir çok kişi de aynı fotoğraf çalma yöntemiyle satış yapıyor.
Lal Ekincioğlu dedi ki...
kargoda zarar görürmü diye çok endişe etmiştim ama sağ salim geldi ojelerim herşey için tekrar tekrar teşekkür ederim nalan hanım.
Nalan Unal dedi ki...
Mutluluklar diliyorum Lal Hanım, sevgiler
Adsız dedi ki...
Nalan Hanım ellerinize sağlık.

BU ojelerin fiyatını öğrenebilirmiyim. Mail attım ama ulaşamadım:(
Nalan Ünal dedi ki...
Teşekkür ederim :) ojelerin birim fiyatı 3,50
linkwithin