27 Mayıs 2013

Arnavutköy Şenliği

Arnavutköy şenliği bundan tam 16 yıl önce 3.köprü projesine karşı mücadelenin ifadesi olarak başlatıldı. Boğaziçi kültürünü yaşatmak isteyen İstanbullular, her yıl Arnavutköy kilise meydanında buluşup hoşça vakit geçiriyorlar. Konser ve dans gösterileri izleniyor, alışverişler yapılıyor ve her şeyden önemlisi yüzler hep gülüyor bu şenlikte:)

boğaz

Stand açan bir çok blogcu arkadaşımla yüz yüze görüşebilme imkanı elde ettiğim için çifte şenlik yaşadım. Bazılarını profil fotoğraflarından bazılarını ise ürünlerinden tanıdım. Kimler mi vardı?

blogcular

Şenliğin çılgınları Fidoş ve Fiamma:) Önlüklerine diyecek yok değil mi? 

arnavutköy şenliği

Hobisepetim Nurdan:)

arnavutköy şenliği

Çileklimektubum Gülşah ve Meralsanatevi'nden Meral Abla:)

arnavutköy şenliği

Zeynepcetasarim Zeynep:)

cupcake temalı ahşap boyama

 mirayshandmades Miray'ın ahşap boyama saatlerinin güzelliğine bakar mısınız?

Ozlemscorner'dan Özlem'le de görüştük ama sohbete dalıp fotoğraf çekmeyi unutmuşuz ne yazık ki. Birbirinden değerli arkadaşlarımı görme imkanı elde ettiğim için blogcular şenliğine de dönüşen Arnavutköy şenliği oldukça güzel ve özel bir gün oldu. İyi ki gitmişim:)




13 yorum :

zehra dedi ki...
Ne güzel bir gün olmuş. Önlüklere bayıldım. Böyle bir şenlikten haberim yoktu, kısmet olursa seneye artık. Sevgiler.
Nalan Unal dedi ki...
Şenlik içinde şenlikti, seneye sizi de bekleriz Zehra Hanım:)
Çilekli Mektubum dedi ki...
Nalan Hanim,ben de sizinle ve diger blog arkadaslarimla tanistigim icin cok mutluyum ve o guzel sohbetiniz icin tesekkur ediyorum :) Senligin sanirim ilk postu ve cok guzel olmus.
En icten sevgilerimi gonderiyorum...
Nalan Unal dedi ki...
Benden de sana kocaman sevgiler Gülşah'cım, iyi ki karşılaşmışız seni tanıdığıma çok sevindim
bahar006 dedi ki...
Gerçekten iyi ki gitmişsin ablacım, ne güzel olmuş, bu arada o mutfak önlükleri de çok havalıymış:)
Nalan Unal dedi ki...
Ah keşke sen de olsaydın Bahar'ımm
MİRAY TAŞKIRAN dedi ki...
Çok teşekkür ederim! SEVGİLER! <3
Nalan Unal dedi ki...
Benden de sana kocaman sevgiler olsun Miray:)
the bircan dedi ki...
herseye bayıldım :d
cekılısm var beklerım :D
ozlems.corner dedi ki...
Nalancım seni gördüğüme çok memnun oldum.Daha uzun görüşmek isterim...sevgiler...
Nalan Unal dedi ki...
Ben de çok memnun oldum Özlem'cim,tekrar görüşürüz inşallah:)
Çilekli Mektubum dedi ki...
Merhaba Nalan Hanim,izninizle benim de oldugum fotografi facebook a eklemek istiyorum :)
Sevgiler.
Nalan Unal dedi ki...
aşk olsun izne ne gerek var:) Tabiki kullanabilirsin
linkwithin