Baby Shower Partisi İçin Fotoğraf Çekim Çerçevesi

Parti temasına göre hazırlanan fotoğraf çekim çerçeveleri, partiden geriye kalacak olan fotoğraf karelerine ayrı bir hoşluk katıyor. Aşağıdaki  50 x 70 cm. boyutlarındaki fotoğraf çekim çerçevesini Burcu Hanım'ın baby shower partisi için hazırladım.
babyshower için photoblok çerçeve
babyshower grafik etiket tasarımları
Parti organizasyonları için hazırladığım gerek etiketler gerekse fotoğraf çekim çerçevelerini hangi programda çizdiğimle ilgili çok fazla soru alıyorum. Bu tip çizimleri, Photoshop, Coreldraw veya Freehand gibi grafik tasarım programlarında hazırlıyorum cevabını verdiğimde; "iyi o zaman bu programlar nereden yüklenir ben de yükleyeyim ve yapayım" diyenler oluyor:)

Adı program ya, kendisi otomatik olarak çizip sunacak gibi bir algı oluşabiliyor, aslı öyle değil tabiiki. Grafik tasarım ve programın kullanımına dair bilgiye ihtiyaç var, eğer hiç bilginiz yoksa yine de sorun değil, bu alanda eğitim veren bir çok kurs bulunabilir.
babyshower için amerikan servis
Burcu Hanım'ın isteği üzerine aynı çizimin farklı renklerinde servis altlıkları hazırladım.
babyshower için forex fotoblok çerçeve
Aynı çizimin pembe tonlarını Serenay Hanım için hazırladım. Ben yine keyifle çalıştım, sıra daha da keyifli olan sizlerin beğenisine sunma aşamasında.:)

Baby Shower partisi için diğer çalışmalarıma göz atmak isterseniz;
Ceylan'ın baby shower partisi
Zuhal'in baby shower partisi

Etiketler: ,