Turkuaz-Yeşil Temalı Doğumgünü Parti Hazırlığı

Hem işlerimin yoğunluğu hem de instagram hesabıma daha fazla vakit ayırmak zorunda kaldığım için Blogumu ihmal ettiğimin farkındayım. Yedi yılı aşan blog serüvenim var, yazmaktan hiç sıkılmadım ve her aşamasından keyif almakla kalmayıp, sayısı gün geçtikçe çoğalarak artan bir çok arkadaş ve dost kazandım. Sayısı düşüşe geçen yayınlarım için bahane sıralamaya gerek yok ne zaman bahane sıralasam bir sonraki Blog yayınım daha da gecikir oldu:) Önümüzdeki ilk yayınım ne zaman mı? İnanın ben de bilmiyorum:)
doğumgünü için fotoğraflı poster afiş
turkuaz yeşil temalı doğumgünü partisi
temalı-konsept parti
Blogla daha az ilgileniyor olabilirim ama daha fazla çalıştığım bir gerçek. Sevdiğim ilgi alanlarıyla meşgul olabilmek sürecin diğer keyifli yanı. Yine mutlu bir gün için hazırlık yaptım, Ali Miran'ın 1 yaş doğumgünü partisi için bakın neler hazırladım. Turkuaz mavisi ve yeşildi renk temamız.
doğumgünü süsleri
Amerikan servis ve etiketli peçeteler
doğumgünü etiketleri
Su şişesi etiketleri
yaşgünü parti organizasyon
Cupcake çubukları
mavi-yeşil temalı doğumgünü partisi
Limonata şişesi etiketleri
parti etiketleri
Katlamalı dilek kartları
mantar tıpalı lavanta şişesi 50 cc.
Mantar tıpalı lavanta şişeleri
forex çekim çerçeve
Fotoğraf çekim çerçevesi
konsept parti etiketleri
Doğum günü partilerinin vazgeçilmez sloganıyla "İyi ki Doğdun" Banner'ı:) Ailen ve sevdiklerinle birlikte nice mutlu yaşlar Ali Miran:)

Etiketler: , , , , ,