Mertkan'ın Diş Buğdayı Parti Organizasyonu

Bu kez Mertkan'ın diş buğdayı parti organizasyonu hazırlıkları için çalıştım. Tema renklerimiz mavi ve sarı. Mavi ve yeşil temalı parti organizasyonu hazırlıklarını sıkça yapmıştım ama mavi ve sarı da gayet uyumlu görünüyor, benim çok içime sindi.
Diş Buğdayı Parti Organizasyonu
Parti etiketlerinin tasarım ve baskı aşamasını tamamladıktan sonra renkli yıkama jeliyle doldurduğum mantar tıpalı hediyelik şişeleri etiketledim ve sarı kurdeleyle süsledim.
Diş Buğdayı Parti Organizasyonu
Diş buğdayı partisi organizasyonuna davetli konuklara hediye edilmek için sarı püsküllü, üzeri pvc kaplamalı kitap ayraçları hazırladım. Üzeri pvc kaplanmadan da hazırlanabilir ama bu hali daha dayanıklı oluyor.
Diş Buğdayı Parti Organizasyonu
Parti organizasyonu hazırlıkları için olmazsa olmazımız afişimiz de hazır. Afiş ölçüsünü, kullanılacak bir şeker büfesi varsa onun genişlik ölçüsüyle bire bir örtüşecek boyutlarda hazırlıyorum. Yakışıklı Mertkan'a sağlıklı dişler olsun ve tüm ömrü boyunca yüzü hep gülsün inşallah.

Etiketler: , , , ,